tirsdag 17. august 2010

Barnehagegutten min!

Jeg har visst glemt å nevne at ungen min har blitt barnehagegutt...




Første barnehagedag ble utsatt pga et uventet høyt antall vannkopper, som dere kanskje ser på bildet til venstre. Men uka etter var han klar som en tornado til å komme seg i barnehagen!



Ikke alltid like gøy når mor forlater åstedet, men ute av syne, ute av sinn sier barnehagetantisene! Han koooooooser seg i den fine barnehagen. (Tør ikke å legge ut bilder pga manglende tillatelse, men den er fin. Jeg lover.)



Fornøyde finingen vår, og jeg er er så utrolig stolt!!! :)

10 kommentarer:

Annette sa...

Gratulerer med barnehagegutt :D
Bloggekompissen hans begynner i barnehagen i morgen :D

Pia sa...

Så flott at barnehagestart går bra! Han er jo skjønn, da! Så mye hår! De ser liksom så mye eldre ut når de har mye hår (ok, ikke SÅÅÅ mye eldre ut, da men...)

Osloskånskan sa...

Så mycket hår hade inte min son förrän han började skolan!

Finfin kille!

Shy sa...

Spennande for både små og store å begynne i barnehage:) har jobba i barnehage sidan eg var 18 år. Har opplevd berre ein gong at eit barn ikkje ville begynne. Men eg trur helst det var mora som gav opp litt for tidleg. Som oftast går det kjempefint. -Og kvar haust er det like kjekt å bli kjent med nye små (og forledra)

MammaMy sa...

Lykke til med den flotte barnehageguten!

Unknown sa...

Fin barnehagegut! Godt at han trives!

Smikka = småmygg eller knott (slike som det vrimler av her hos oss. Mykje mykje mindre enn dei berykta digre blodsugerne av noen mygg som finnes lenger nord.)

Mari sa...

Vil bare legge til at det er den FINESTE barnehagen i mils omkrets, helt upartisk fra min side selvsagt;-)

Trine sa...

Fine Loke! Så fint at det går fint! Vi starter opp mandag neste uke... Jeg gru-gleder meg. Gruer litt til tilvenningen - og gleder meg til den er overstått og ungene har funnet plassen sin :)

Ellen sa...

Herlandussen for et koselig bilde! Og ja det er sant at det går over bare foreldrene har gått. Da viser du også barnet at du er trygg på at han har det bra i barnehagen som igjen genererer at han blir enda mer trygg! Og selv om jeg har jobbet med barn leenge, og selv om Waldemar har gått i bhg i 2 år nå så har han plutselig satt i gang med grining når jeg går. Men det er over 20 sek etter at jeg har gått. Så da er det bare å klistre ungen fast på en voksen, kysse smile og gå!

Gafflan sa...

Så fin han är din son!
Klart du ska vara stolt :D