tirsdag 10. august 2010

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZ.....


Åh, bloggen min! Jeg har savnet deg!!! Hvordan har jeg klart være uten deg i hele TO UKER!! (Jeg mente TRE UKER)
Beklager min venn, det vil ikke skje igjen!

Til mine kjære lesere! I`m back in business!! Jeg har bare tatt en velfortjent pause!

Se her bare, hvor fin pause jeg har hatt!

Mmmmmmm......røøøødviiiiiin på en veranda i Hafjell...


Vi besøkte Il Tempo Gigante i høljregnet. Se på den fornøyde gutten da....


Jeg prøvde fiskelykken på høyfjellet i Oppdal, meeeeen det eneste som nappet var en busk...



Fineste solnedgangen på Korfu.


Fineste gutten på Korfu...


Fineste Bud-Bertene på Korfu...


En tur på Lekeland i Trondheim er obligatorisk i ferien. Her er det papsen som sender ned Loke i full fart ned sklia. Hoi!


Og er det dette som er vannkopper eller????? Jepp, er nok det. Vi har faktisk klødd på vannkopper, den fjerde barnesykdom, OG moskitoallergi i sommer. Men det er jo greit med alt som er unnagjort, ikke sant?


OG NÅH!!!! kommer jeg og besøker dere alle, for jeg er utsultet på litt bloggsnadder!!!

12 kommentarer:

Pia sa...

Velkommen hjem! Skulle gjerne ha vært med til Korfu...
Og greit med all sykdom som er unnagjort, ja!

Shy sa...

Der var du på plass at også! Vel overstått ferie, og vel overstått vannkoppar. Vannkoppar er best å bli ferdig med når barna er små!

Ellen sa...

Så bra, jeg har savnet deg! Corfu, fantastisk! Jeg var i Pelekas på 80-tallet, hehe. Da bodde vi på stranda under åpen himmel. det var ingen hoteller der....

Unknown sa...

Velkommen tilbake! Ser ut som du har hatt ein fin sommer! :)

Annette sa...

Velkommen hjem ;) Dakar Loke, men godt å være ferdig med alt sånt møkk før barnehagen starter ;) Og gleder meg til masse bilder nå :D

Bergljot sa...

Der er du jo! Godt å ha deg hjemme igjen. Ser at du har vært med på litt av hvert - ser flott ut! Stakkars Loke har fått sitt i sommer. Greit at noe er unnagjort - men håper at han holder seg frisk leeenge framover;-)

Trine sa...

Ah - nå var det på tide! Hyggelig å se deg igjen! Ser du har hatt en nydelig, innholdsrik sommer. Good for you!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Velkommen hjem, du har vært savna!

Lina sa...

Nå sitter jeg her nesten med tårer i øynene. Tenk at jeg har vært savna!

GODTFOLK!!!! Dere gjør meg så glaaaaad! :)

Ingvild B sa...

Velkommen hjem!
Så der var du ja! :)
Ja, det ser jo ut som du har hatt det storartet i sommer.
Både med og uten vannkopper! :)

MammaMy sa...

Kjekt å ha deg online igjen. :)

Helene sa...

Velkommen hjem!
Lekeland i Trheim besøkte vi i sommer også. Veldig morsom plass som absolutt skal besøkes igjen!