tirsdag 6. juli 2010

Verdens vakreste.....70-talls dress!


Loke har arvet en 70-talls dress av søskenbarnet sitt Sander, som igjen har arvet dressen fra sin mor - altså min søster!

Sander poserte så pent i 1-årsalderen med denne dressen, så da tenkte jeg at jeg måtte ha et lite photoshoot med Loke iført samme adfitten også.




Loke var ikke akkurat overlykkelig over og bli tatt bilde av, men så fikk han noen rosiner og lunsjet på den lille stolen sin, som tilfeldigvis sto under et laken som hang til tørk - og tataaaaa....

11 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Kul onepiece! herlig det øverste bildet hvor han (sånn jeg oppfatter det) holder fram hånda for MER.

Bergljot sa...

Stakkars Loke. Han ser litt fortvilet ut, enda onepiecener kjempesøt;-)

T-Bird sa...

Fabtastisk dress! Utrolig bra layout på siden din, virkelig stilig :-D

Den Pay-it-foreward tingen hadde jeg forresten helt glemt midt oppe i bryllupsplanlegging og jeg tviler på at jeg får gjort noe med det, så du kan gi gaven til noen som fortjener den mere enn meg ;-)

Lina sa...

Loke var nok mest fortvila over at det ble tomt for rosiner....Ikkeno stakkars nei.. ;)

Pia sa...

Kul! Både gutten og plagget!

SjarmogKaos sa...

Så UTROLIG kul dress!♥ Og takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min! Klem Cecilie

Helene sa...

Nydelig gutt!

Anette sa...

Så stilig han var da :D

BENTE sa...

Bloggen min har vært litt rar i det siste, så mulig du har gjort det, og den ikke har kommet frem. Men så er det lett å gå i surr også. Kjenner til det;)

Karina er 19mnd, så hun er litt gamlere..er ikke så lenge siden hun begynte å snakke heller. Men når hun først begynte, kom det på løpende bånd.
Dyrelyder er jo en fin start:)

Takk for det, kjempefin blogg du også..om jeg ikke nevnte det i forrige kommentar.

For en kul dress Loke har på på bildet!!

pucado sa...

Nyyydelige bilder da!
Og tøff utfordring under her :D

Ellen sa...

Jeg synes bildene ble skikkelig fine. Tar meg selv i å bare ville ha bilder av barna når de stråler, men et bareneansikt er så mye mer enn det. Det øverste er skikkelig flott synes jeg!