mandag 5. juli 2010

En utfordring til meg selv...

Siden jeg ikke har fått noen awards på leeeenge...som jeg husker/vet om....så får jeg finne på noe selv. Så i et kjedsomt øyeblikk tok jeg musa fatt (den som er koblet opp mot macen...) og trykte meg inn på en av de bloggene som jeg følger.

Deretter tenkte jeg å trykke meg videre på 10 blogger og se hvor jeg havnet.

Ja, er ikke dette en fin utfordring da kanskje???????? Til meg selv....

Så, jeg trykte meg inn på Pias verden - for der vet jeg at jeg finner hundre millioner følgere. Derfra klikket jeg meg helt tilfeldigvis videre inn på Mammadamen. Synes det var et så tøft navn på en blogg. Og det var faktisk en flott blogg også.

Deretter havnet jeg inne på Den Gode Feen. Der har jeg vært før, og visste at det var en god blogg. Får jo interiørdilla selv om man ikke er så interessert når man skjermshopper her. Neste på klikklista var Huldras liv og leven. Her var det både interiøsnakk, matprat og reunionsfjas. Det kan jeg like.

Jeg skjønner at det er interiørblogger som dominerer i bloggland. Neste stopp var Litt shabby, litt slitt, og bare mitt. Her var en stil jeg kunne like. Skal jo flytte snart, så det er greit å ta med seg noen tips. Hoi, dette var morsomt! Epleskrell sto nå for tur. Her finner man hverdagslykke både i form av interiør og ettertanke. Flott blogg.

Deretter var turen kommet til Netta, og hennes altmuligblogg. Og her fant jeg den eneste onepiecen jeg noensinne har synes har vært dritistilig!! I like! En av følgerne her er systovawithlove, og guuuurimeg - her var det noen praktfulle luer og kjoler og annet pent design.

Nå begynner jeg å nærme meg nr 10. Men først nr. 8 - som ble Drømmefangeren, og har du lyst til å se vakre bilder, så klikker du deg inn på denne bloggen. Væresgod neste: Drea! Her var det også bilder av ei nydelig lita jente og serien "True Blood" var nevnt i ett innlegg, så da går bloggen gjennom mitt kritiske nåløye!

Ok, da her jag faktisk kommet til blogg nr. 10. Og når jeg ser på klokka, så har dette faktisk tatt et par timer... Gøy å bloggsurfe!!! Hohoooi!

Og "vinneren" er: Helene i Tårnet! At jeg havnet på en trønder er jo bare supert, (det var tilfeldig faktisk, helt sant!) for der følte jeg meg hjemme. Morsom bildeserie med ei vakker lita pie på Loke sin alder fant jeg der inne, hun skriver morsomt til og med. Absolutt en blogg etter min smak! Ta en titt da væææl.... :-D

Og så kan dere gjøre det samme om dere er awardløs eller ikke har noen utfordringer å ta fatt i...

9 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ho, ho, det var en herlig øvelse, tar fort noen timer det ja. ☺ Jeg har ikke vært i Roma, men tror kanskje ikke byen er representativ for resten av landet.

Pia sa...

Kjære deg! Hadde jeg visst om din HIGEN etter en award.... Skal straks redigere litt inne hos meg, just hold on...

Pia sa...

Check it out: http://piasverden-pia.blogspot.com/2010/07/award-og-7-fantastisk-kule-gjenstander.html

Jøss, du må ha ramla ut eller noe sånt fra det opprinnelige innlegget, men nå er det fiksa;)

Bergljot sa...

Kreativ bruk av mus, det der;-)

Helene sa...

Oioi, så gøy å være nr. 10!! Hurra! :D

SURRESILJE sa...

Sjekk innlegg hos meg fra 1.7... Hvis ikke det er en utfordring til deg veit ikke jeg! Står da svart på hvitt eller noe lignende at du er utfordret:)

Marianne With Nor sa...

Hei Lina! Tusen takk for superkoselig hilsen på bloggen min! Slikt gjør meg GLAD:)
Skjønn liten gutt du har. Er det ikke deilig å være mamma til en slik? Min lillegull er syk på 4.dag. "Heldigvis" regner det, litt mer akseptert å være hjemme da.

Ha en fin dag!!

Klem Marianne

Huldra sa...

Kult! Er jo glad du ga deg selv denne utfordringen jeg, for da kræsjlandet du jo innom meg også. Me like. =D

Velkommen inn skal du være, og etter å ha ruslet litt rundt her inne hos deg også, sniker jeg meg med som "stalker". Moahaha.. ;P

Hei og hopp fra Huldrelevenet.

Huldra sa...

.. Men det gikk jo ikke..? Prøver igjen en dag nettet er snilt mot meg igjen. *snufs*