lørdag 3. juli 2010

Sofa er en fin ting!

Jeg har benket meg foran skjermen i kveld med en stor pose pottis, og en nesten like stor pose med smått digg. I går var jeg nemlig på 30-årsdag ut i de sene nattetimer, og da kjenner jeg at sofaen er det mest fristende stedet å tilbringe kvelden i.

Ei av mine beste venninner fylte 30 år, og inviterte til kalas. Alle måtte komme klokka 18, og helst ikledd hvite klær. Hun har alltid temafester når hun skal feires. Vi har hatt hattefester, strand og vann, dildoparty, og nå i år var temaet hvitt. Og hvitt ble det. Kanskje ikke den mest praktiske fargen å dra på fest i, men jeg tror de fleste unngikk rødvinsflekker og skokrem på skulderputene.

Jeg skal ikke kjede dere med cavaprat, toaletthistorier, eller danseblemmer....eller fulle sveitserer som lette etter Trondheims Red light district. "What???? You want to find girls that want to do it for money???????" Jaja, jeg sendte de i retning øst, i håp om at de traff på noen mørke sjeler i ei mørk bakgate.

Jeg skal heller ikke kjede dere med å fortelle hvor mye gøy man kan ha med ballonger. De kan puttes innenfor klær, oppå hoder og de er utsøkte dansepartnere.

Jeg skal forresten heller ikke kjede dere med historien om taxisjåføren som så absolutt ikke synes det er greit å flørte på byen om man er gift. Greit nok det, men moro når sjåføren engasjerer seg sånn at han hånflirer av meg som sier "Kanskje de bare er ute etter litt bekreftelse for hvor snasne de er???" Nå, nei....de flørtende jentene er kun ute etter litt høyrulling på si, kunne sjåføren fortelle. Jaja, det var en snill taxisjåfør som stoppet taxameteret når jeg måtte løpe inn på Shell etter MAAAAAAT!

Det jeg SKAL kjede dere med er en anmeldelse av filmen "Brothers". Den var kjempebra.... Og nå skal jeg se "The Imaginarium of Doctor Parnasuss".

11 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Veldig fin ny blogg, men øynene blir tørre i det jeg scroller mot høyre og forsøker å tyde grå skrift mot kaffe og annen grå skrift... Noen mulighet for at du kan låse innleggene slik at jeg får med hele dagen din og ikke bare de første 10 ordene?

Elisabeth, innerst i veien sa...

Å, det er irriterende den nye fancy layouten din altså, sorry. Se, nå er det andre som protesterer også. ☺ Løsningen er i les i Google Reader, men så må jeg inn her for å se evt. bilder og legge igjen kommentar. Ikke spes praktisk...Når du kommer deg etter den festen, finner du kanskje en super teknisk løsning på problemet for vi er nok mange som har Explorer og ikke Firefox, hvor det altså ser ok ut. Nuss og klem (sånn at du ikke skal bli skremt og tro jeg er sinna...) ☺

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ser du har prøvd å gjøre noe, beklager, fortsatt like ille. :-(

Pia sa...

Heisan! Ja, du må endre noe på bloggen din nå, for teksten legges oppå profilbildet ditt på høyre side....
Men ikke rot bort hele bloggen, nå da!

Unknown sa...

Google chrome fungerer også heilt fint. Men eg opna explorer for å se kva Elisabeth syter for.. Det såg ikkje så kjekt ut nei... Anbefaler Elisabeth, og evt.andre, å bytte nettleser...Sikkert mykje lettere det enn å fikse problemet...

Ellers: bra du ikkje kjeda oss med detaljer om taxisjåfører eller sveitsere ;) For det gjorde du ikkje! :)
Kjekk fest, vil eg tru!

Ellen sa...

Ja, Lina jeg ser at det er andre som nvner at det er noe tull med bloggen din så da trenger jo ikke jeg. God recovering!

Lina sa...

Hmmmja... Spørs om det fortsatt bare er tull. Men nå orker jeg ikke å gå igjennom flere templates..
Jeg får ikke til å sjekke hvordan det blir i explorer fordi jeg har mac. Foreslår at alle bytter til firefox uansett jeg da. Mye bedre nettleser!

Elisabeth, innerst i veien sa...

HURRA! Nå er bloggen din friskmeldt hos Explorer. Er det kun forhåndslayout? Den dama med musikk i øret funker. Gratulerer! Og takk, takk.

Pia sa...

NÅ snakker vi,ja! Dette var en blogglayout som passer for ei snasen dame! Well done!

Lina sa...

johooooo!!! :)

Annette sa...

Bloggen din ble MYE bedre nå ja!! Gratulerer med nytt design, nok en gang.. Hehe.. :)