onsdag 7. juli 2010

Jeg fikk - jeg fikk!!!

Velkommen - bli med!!!!

Bli med på et høydepunkt i en gavemottakers liv...
(Det er virkelig en høydare når man finner en gave i posten, man først ikke aner hvor kommer fra....)
*trommevirvel*














Jeg var så heldig å få min pay-it-forward-gave fra Elisabeth, innerst i veien i dag! Og jaggu visste hu at onsdag er grønn-kjole-dag, så det nydelige italienske smykket (med noen grønne stener....og et lite rødt hjerte...nååååhhh..) snek seg rett inn i antrekket, akkurat som om det aldri hadde vært noe annet sted!
Love-it! Tusen takk.....

12 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

☺ Så flott at du likte det!

Anette {foreldremanualen} sa...

Det var veldig fint! :-D

Annette sa...

Det var sikkelig fint :D

SURRESILJE sa...

Fint smykke, og jeg er utrolig imponert over at det går an å pakke opp en pakke så seint. Beundringsverdig!

Trine sa...

Nydelig smykke! Og nydelig Lina i grønn kjole!
Jeg er såvidt jeg vet den 3. personen i Elisabeths kampanje.... ;) ;) ;)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Se flotte jenta med grønn-kjole-dag :)) Gratulerer med flott smykke, ALLTID spennende med pakke i posten! Og gratulerer med ny, fresh look på siden din...mulig det er en stund siden nå, men jeg har vært off line lengre enn ønsket ;)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ellen sa...

Grattis, lekkert på en flott dame!

Pia sa...

Lekkert smykke! Og for en BABE du er!

Lina sa...

Jeg legger selvfølgelig ikke ut de bildene jeg ser helt jævlig ut på. For de er det maaange av også. men takk for komplimenter... Veldig fornøyd med smykket altså. Det ligger fortsatt pent omslynget rundt min hals. :)

Bergljot sa...

Fint! Og du er fin, du også.

Madame Mim sa...

Nyyyyydelig dame og flott smykke!