torsdag 7. oktober 2010

Se der ja....Et bilde!!!


Dette bildet skulle da egentlig vært inne i mitt forrige innlegg....

Nå ser jeg også godt dette arret etter piercingen jeg hadde i
øyebrynet en periode da jeg var ung.


Tror jeg gikk i tre dager med hånden lagelig til over brynet, for å unngå at mamma og pappa så det... Jeg bodde hjemme, så det var litt av et prosjekt å konstant skulle late som jeg måtte tørke meg i panna, klø meg over øyet, legge til håret osv... Lurte de ikke et øyeblikk selvfølgelig.

6 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg har litt problemer med å fatte at noen ØNSKER å gå med briller, men bortsett fra det så må jeg jo si at du så ytterts intelligent ut...Du og han ene i Kings of Convenience...

Shy sa...

Kunstbilde, det der!

Trine sa...

ha ha - min datter sendte meg en sms igår. Hun er i Tyrkia på ferie med venninne og hennes familie. Min datter ville bare forberede meg mentalt - til bildene fra ferien kommer..... Hun har nemlig i all hemmelighet fått pynt i navlen. Jeg har tidligere velsignet en mengde huller i ørene, i nesa... alle steder jeg selv synes det er ok. Og jeg har spurt om hun kan "glemme" navlen og tunga. Hun glemte ikke navlen.... og kunne fortelle at hun gjorde det for noen uker siden. Jeg ble først skuffa. Men mest fordi hun ikke har sagt noe. (hun trodde jeg skulle bli skikkelig sur...) Så må jeg le litt. Det er jo bare en stakkars piercing. Hun vokser til etterhvert; hun er jo bare 16 og har selvsagt lyst til å pynte navlen. Men tunga... DER går grensa!!! Jeg tror hun skjønner dét selv, også. Håper jeg.

Du er fin på bildet!

Pia sa...

Ja, se her ja. Et bilde. Flotte briller, og sikkert fin på håret.

Huldra sa...

Blåss i hva andre sier, og gå for det du ønsker selv. Skjønner jo nå hvorfor alle har briller på i bursdagsinnlegget ditt. ;)
Jeg synes du kler dem. :)

Lina sa...

Tuuuuuusen takk for alle bursdagshilsninger... Snille bloggere.. :)