søndag 24. oktober 2010

Hah! Til alle dere helsefriker....

Nå skal jeg avsløre dere helsefriker en gang for alle!

For det dreier som kun om bildemanipulering, folkens...
rett og slett!

Det vi lesere ser i disse uspiselige ukebladene er dette....
*Åååå, så sunt ass...*


Blæh! Jeg kan banne på at DETTE er nærmere sannheten....


Typisk ukeblad å airbrushe vekk det som ikke passer inn lissom...

Hæ, er det ikke sånn?? Er dette bare tilfelle hjemme hos meg??? Jaja, litt usunt, og litt sunt. Da går jeg i null da?

9 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Tatt på kornet. ☺

Shy sa...

Haha! Eg vil no seie at du går i pluss pga flott anretning!

Pia sa...

Jepp, det er sånn det må være!

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Helt sant! Kan ikke BARE være sunn...kjedelig det. Må jo beholde livsgnisten oppi det hele ;) Dette så NAM ut...

Trine sa...

Dærsken ta. Jeg sitter her og lærer meg Photoshop (i skrivende stund)... Jeg har nettopp fjernet et GJERDE jeg synes var upassende i et bilde. Jeg er vanvittig fornøyd med at jeg har kommet så langt i læringen på skolen, at jeg faktisk vet hvordan jeg gjør det.

Lina, Hva er vel livet uten sjokolade??? Gulrøtter er ok, det. Og rosenkål kunne erstattet sjokoladen.... Eller forresten; IKKE! Man skal kose seg. Med sjokolade, hvis det er det man vil ha.

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Jepp, pepperkakefot skal det være! Litt spesielt kanskje...men angående din teori om at Jesus vaska føttene til disiplene i påsken osv., så kanskje han gjorde det til jul også? ;)

Unknown sa...

Det er ikkje bra med sukker.
Men du og du kor godt det er!!
Kva hadde vel livet vært uten?
Og smash! Er bare heilt fantastisk!
(Ein sånn sjokolade som eg ikkje pleier å sette fram, men gjemme i ei skuff for å gå og smugete for meg sjøl...Gulerøttet derimot, kan eg godt sette fram - og dele med andre...)

Osloskånskan sa...

Bra blandning det där!

Ellen sa...

Dette er fine greier, fikk lyst på alt sammen jeg! Leste en gang at snille menn er glad i sjokolade, det gjelder damer og tror jeg!