mandag 18. oktober 2010

Bilder som plaster på såret...

Sorry ass...

Jeg har blitt så dårlig på blogging og på å kommentere andres blogger. Grunnen til det er enkel...

Macen min står på soverommet, og der er det kaldt.

Jeg hadde nemlig en god plan om et lite kontorhjørne på rommet mitt, med fast plass for Mac og regningsbunke. Funker veldig bra det altså, men jeg gidder jo aldri å gå inn på rommet å sette meg foran Macen og skrive lenger... Den blir for langt unna den nye fine sofaen min...


Her er stua mi... Legg merke til den 30 år gamle lyskuppelen over salongbordet.

Nedenfor ser dere den slagbenken jeg pusset opp. Superlekker ble den, og har gooood lagringsplass. Anbefales!


Og så har jeg endelig fått Cadillac-puta mi fra FineTrine...



Lokis ble kjempefornøyd. Takk for det!

9 kommentarer:

Epleskrell sa...

Jeg synes stua di er knallfin jeg. Og den er da virkelig fotogen også!? (altså veldig ryddig og pent)
Slagbenken er nydelig, sånn vil jeg ha også! ;)

Klem

MammaMy sa...

Her såg det veldig triveleg ut! :)

Pia sa...

Flott interiørinnlegg;) Og kul slengkysspute!

Unknown sa...

Du må nok flytte mac'en inn i stua, for du må jo blogge! Er ikkje mac'en din flyttbar?
Men nå var det veldig, veldig fint, og ryddig og ordentlig i stua di, så det passer seg kanskje ikkje med ein datamaskin der?

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fløtt maccen ut i stua! Slagbenken ble jo veldig flott. ☺

hh sa...

Maskinen er flyttbar, sikkert, og jeg ville mye heller ha foretrukket en fin stue som dette i stedet for kaldt soverom!

karen i hagen sa...

BÆRRE LÆKKERT!
Men Lina - du må bli FØLGER på bombehopp! Da blir vi så utrolig glade. Og så kan du lese om at jeg i dag jogget med nisselue, badet med nisselue og drakk rødvin på stranda ETTER jeg hadde svømt TI tak i vannet.
Å, jeg er så stolt!!!
Og det kan du sannelig være over ditt hjem også, Stolt, altså. Og stolt over nydelige gutten din:)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Kjempefint! :))

janne sa...

Superfin slagbenk! Har du ikke datamaskin av typen bærbar altså? Da er det på tide å kjøpe en datamaskin til (nei, ikke flytte Macen :P) som du kan ha på stua :D