tirsdag 19. oktober 2010

Se så stooooooor... (Et bloggslag for trøndere)


...Nidarosdomen er... Synes domen ble så fin med Loke stående i forgrunnen.

Jeg tenkte å slå et slag for Trondheim og trøndere i dette innlegget. For denne byen er faktisk ganske allright.

Visste dere at Trondheim har verdens første sykkelheis?? Trampe heter den, og ble bygd i 1993. Den har fraktet 220 000 syklister så langt. Trampe har som resultat blitt veldig sliten og er for tiden ute av drift.

Visste dere at der er i Trondheim dere finner Det nasjonale opplevelsesenteret for Pop og Rock, Rockheim.

Vi har Norges beste fotballag, Rosenborg.




Og syngende kjøpesenteransatte... (Denne vil du ikke gå glipp av.)


Ok, nå tror jeg at jeg har fått med meg det viktigste... Kom til Trondheim da vel.

11 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

herregud den videoen var pinlig....☺☺ Nei, ikke alle kjøpesentere som har egen sang - og takk for det.

Pia sa...

Skulle gjerne ha kommet, jeg, men det er liksom ikke bare bare å komme seg heeelt dit! Har vært der før, forresten - fin by!

hh sa...

jaaa! Alt for lenge siden, korpstur i femte klasse. Jeg er skikkelig misunnelig på at dere fikk Rockheim, men vil veldig gjerne dit!!

Unknown sa...

Du får invitere på bloggtreff, så kjem vi! ;)
Og den videoen var det fart i ja! hehe! Eg har STOR tru på at det blir suksess ved gjennopning i 2012...! ;)

Unknown sa...

også har Trondheim meg - og det er ikke noe å kimse av;)
Hurra for Trondheim!!

Ingvild B sa...

Au may gådd...
Ja, den videoen gjorde nok susen for de fleste!!!!
Den må på fjesboka! :P

Lina sa...

KBS-sangen har nok florert på fjasboka allerede... ;)

Jeg inviterer gjerne til bloggtreff. Hva med julaften???

Bergljot sa...

Fnis. Flott video;-) Jeg har kjørt meg vill i Trondheim. Kom i skade for svinge av E6 på feil sted - og vips! Der var Nidarosdomen.

Madame Mim sa...

Du greie alltid å få det til å kribbel så godt i den trønderske sjela mi. Fortsætt med det, - og - om du ikke kommentere min blogg så gjør det ingen ting...
Du kan få blærekatar om du sætt dæ te i et kalt rom.
Videoen va æktefølt.......Unik

SjarmogKaos sa...

Har aldri vært i Trondheim - men hørt at den er både vakker og spennende - så en dag må vi nok besøke byen! God helg, klem C

MammaMy sa...

Djiises for ein video!!