mandag 4. oktober 2010

Manglende bilder?? og Linavimsen..

Ja, grunnen til at jeg ikke får lagt ut noen bilder er enkelt og greit fordi jeg ikke finner den jævla ledningen som jeg trenger til å koble i fotoapparatet mitt.

Hvor lenge kan jeg bruke ammetåke og småbarnsmorsjokk
som unnskyldning for å være vimsete tro??

Jeg nekter selvfølgelig å innrømme at fenomenet Linavimsen oppsto for ganske så nøyaktig 30 år siden, (minus 6 dager). Jeg var et bekymringsløst barn.... Litt vel bekymringsløst kanskje, og det sitter i fortsatt. Jeg har en typisk "alt ordner seg"- innstilling, som funker godt for meg synes jeg. Men det kan nok til tider irritere fletta av mine nærmeste.

Mine foreldre har alltid vært frustrerte over Linavimsen, men heldigvis så klarer jeg på et forunderlig vis å gjennomføre det jeg bestemmer meg for - om noe tregt og vimsete, så blir det hvertfall gjennomført! Så da puster mamma og pappa alltid lettet ut...

Min bestevenninne, Mari, kjenner også til Linavimsen.

Min mor: "Mari, kan du sørge for at Lina tar med seg gymklærne hjem!!"
Mari: "Jaaaaaaaadaaaaaa!"

Stakkars Mari, hun har hatt litt å stri med som bestevenninne for å si det mildt.
Men hun har lært.... Når hun skal hente meg for å dra et sted, sier hun alltid at hun kommer 10 minutter før hun virkelig står på trappa. Hun vet at jeg alltid er sent ute...

Og nå har sannelig Linavimsen rota seg bort på sin egen blogg. Dette skulle egentlig kun være en frustrert frues utbrudd over manglende ledning....

Men det er forsåvidt greit å vente med bilder til over helga forresten.

Det blir nemlig bursdagsfeiring og innflytningsfest på lørdag. Så da kan jeg jo ikke avsløre hvordan det ser ut her til mine ærverdige gjester.....

6 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gjør ikke så mye om du er Linavimsen og ikke finner den ledninga. Mange som rapporterer om problemer med å laste opp bilder etter at det ble gjort noen endringer for kort tid sida.
Gleder meg til festrapport. ☺

Tenkerbell sa...

Jeg konstaterer med en viss overaskelse at dette med å bli 30 er blitt et fenomen blant mine favorittbloggere, og innser med dette at man antagelig flokksøker til og med når man bloggleter. Pussig :)

Ha en flott og morsom helg!

Pia sa...

Lykke til med ledningleting. Og med festforberedelser!

MammaMy sa...

Ønsk deg ein ny ledning i presang! ;) Særlig.

Unknown sa...

Lykke til på bursdags- og innflytningsfest! :D
(men burde du ikkje egentlig også invitert dine gode blogg-venninner...!?)

(eller kanskje du har det...hmrf....)

;)

Shy sa...

Du greier nok fint å beskrive festen berre med ord, men lykke til med leitinga.