tirsdag 11. mai 2010

Working girl!

Det var sannelig ikke så ille å begynne på jobb igjen. Hadde jo savna mine gamle kolleger litt, og det var godt å bruke tenkeboksen på en litt mer journalistisk måte enn jeg har gjort det siste året.

Loke koser seg hos dagmammaen, så da kan det ikke bli bedre! Eller...det kunne kanskje ha blitt bittelitt bedre om jeg fortsatt kunne ta formiddagsduppen min som jeg pleier. Når man har en unge som vil opp klokka halv 6, så er det lenge til kvelds kjenner jeg.

Men, pytt, pytt!! :)

6 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Så bra! Tenkte på deg på vei hjem i dag, lurte på om du hadde hatt en tøff start. ☺

Annette sa...

Så bra at du trives å komme tilbake på jobb. Kanskje det ikke blir så ille som man ser for seg??! Men helt klart, best å gå hjemme :P Hehe..

Så bra at Loke trivdes hos dagmamma!! <3

Bergljot sa...

Flott! Det er fantastisk å være hjemme med barn, men det er litt fantastisk å komme ut og treffe folk også. Og sove kan du gjøre under barne-tv (det gjør jeg).

Pia sa...

Så bra at du er i gang! Sovinga blir bedre etterhvert. Det trøster jeg meg med...

Karen i hagen sa...

Å, velkommen til noen spesielle uker...
Det er kjempegøy å treffe kollegaer og bruke faget sitt. (Og slappe av med en kopp kaffe uten å ha dårlig samvittighet for å ikke ta klesvasken).
Og samtidig lengte litt hjem til rotet og ungen likevel.
Mitt råd: Vær på jobb når du er på jobb, og vær hjemme når du er hjemme.
Jeg klarte det ikke. Men øver meg på det.

I alle fall: Lykke til! Ta rotta på Adressalytterne;)
Takk for koselig hilsen for en uke siden, har ikke vært på blogg siden:)

Janne-Kristin sa...

Så bra å høre da :D
Er jo en stor forandring etter et helt år som hjemmeværende, men kan tenke meg det var litt godt også :)