onsdag 21. juli 2010

Den deiligste feriefølelsen....

...er å være langt hjemmefra. Det er å legge seg under hvite, rene laken som dufter av tøymykner fra et fellesvaskeri. På puta ved siden av ligger verdens vakreste, og boka "Syndenes forlatelse" lager kriblinger i magen fordi overbetjenten er på sporet av noe... Drittværet ute stenges ute, mens stemningen inne er herlig avslappende.



Den deilige feriefølelsen kan man få for en 500-lapp i Ringebu! Baksiden av medaljen er at man må rydde og vaske etter seg selv når man drar.... Snakk om å drepe feriefølelsen gitt...

13 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

He, he, ja det var et bittelitte aber med det hele...Skulle veldig gjerne vært i en en ren seng med en spennende bok, takk.

Shy sa...

Dama er på veg heim att no då....
Ha det forsatt fint!

Unknown sa...

Hyttetur er herlig! Heilt til utreisedagen... :/

Ingvild B sa...

Hehe...
Hørtes deilig ut!

Kos deg! :)

Trine sa...

Deilig med hytte. Og det minner meg på at jeg skal skifte på senger idag.

Sukkertøy for øyet sa...

..Deilig med hyttetur, også om sommer'n..
Deilig avkobling- helt klart :)

Tusen takk for titten, tror ikke jeg har besøkt deg før, kommer gjerne igjen:)

Ida :)

Helene sa...

Han er jo så nydelig der han ligger... *sukk*

Unknown sa...

Hehe, du har beskrevet den optimale feriefølelsen ja; medregnet vaskingen siste dag... Det ligger så nedfelt i meg etter årevis på leiehytter her og der i barndommen, så jeg blir nesten litt i villrede når jeg befinner meg på ordentlige hotell-leiligheter: "skal jeg virkelig bare pakke sakene mine og gå?!"

Jaja, vi har alle vårt å slite med!
Fortsatt god sommerferiefølelse :-)

Madame Mim sa...

Hvis det ikke er din hytte kan du vel betale for "utvasking" Så beholder du feriefølelsen så myyye lenger. Det må da være verdt noe!

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Heisann :) Ser ut som dere koser dere masse om dagen. Likte så godt kommentaren fra nevøen din du skrev på bloggen min - at det viktigste i barnehagen var en kul matboks :)

Trine sa...

Hvor i huleste er du, Lina???? Håper det er fint der!

Ingvild B sa...

Ja, det må det jo nesten være..

Tenkerbell sa...

Gudd tu havv ju bækk!