fredag 9. juli 2010

7 kule ting jeg gjerne skulle hatt i hus

Ja, da har jeg sutra til meg en award. Eller en utfordring kan man vel heller kalle det... Pia la meg til i ETTERKANT av utdelelsen, men jeg blir ikke mindre glad av den grunn. Elisabeth var så "snill" at hun tenkte på meg mens hun skrev.... (Begge utfordringer kom overraskende nok etter mitt lille klageinnlegg, som egentlig ikke var et klageinnlegg i det hele tatt. Kun bitre fakta...) I tillegg har jeg fått (HELT UOPPFORDRET) en utfordring fra Surresilje også. (kommer senere) Hurra! Jeg føler meg elsket!

Så her er 7 ting jeg gjerne skulle hatt i hus.

Denne koppen fra Venett.no. Gadgets og gaver, er bare råstilig. Her kan man selv skrive inn en hilsen på koppen med kritt før servering.

.


Jeg har alltid ønsket meg et par smellvakre designsko - for eksempel disse lekkerbiskener fra Jimmy Choos.




At jeg ikke visste at disse fantes da jeg enda ammet.... Damer og herrer, jeg gir dere Milkbands, Mummy´s Lil helper!! Tataaaa... Med et slikt armbånd kan du passe på hvilket bryst ungen sugde av sist. Du må bare huske å "vri om" på båndet etter hvert måltid. Det hjelper nok en stakkar (motebevisst????) mor i ammetåka...



Hva med løkbriller?? Er ikke det en ting alle bør ha på ønskelista si. Er ikke moro å lage mat i et viktig middagselskap når sminken renner lenge før man er full.....




Jeg vil ha ei skikkelig lyskrone som kan henge over min imaginære spiseplass i mitt nye hus. Denne vakre krona er fra Lampehuset.



Og så vil jeg ha nytt kjøleskap med matchende oppvaskmaskin fra SMEG! *Dån!* De er så kule!




Og så vil jeg gjerne ha denne puta fra Trines Slengkyss kolleksjon. De er utrolig tøffe, og veldig min stil. Min nye stil som er under arbeid jaffal!

vil ha vil ha vil ha vil ha....noe av det

Oj, så må jeg sende utfordringa videre. Mitt siste nye bekjentskap her på www, Helene i Tårnet! Tar du den????

4 kommentarer:

Pia sa...

La deg til i ETTERKANT??!! Hææ? Du må ha misforstått! Du sto jo FØRST på lista, men du må ha falt ut...Skjønner ingenting, jeg...
Og løkbriller - seriøst - ALLE mødre med repekt for seg sjøl har jo minst et par løbriller liggende. Nå skuffer du!
Og velkommen til Buskerud! Eller det var kanskje Telemark du skulle til?

Trine sa...

Åh - dette var ønskelista si, det! Og så hadde du spart det kuleste ønsket til slutt. Du er gem, Lina. Når har du bursdag?

SURRESILJE sa...

Den koppen var jo fantastisk! Kjenner et stk nerdete lærer som ikke vet at han ønsker seg den enda. Og vil han ikke ha den, tar jeg den selv!

Helene sa...

Jeg tar den!!! I morra ;) Natta!