mandag 23. august 2010

Nå er jeg nettlaus igjen, noe som passer meg dårlig siden jeg er inne i en svært vanskelig periode akkurat nå. Jeg prøver nemlig å velge maling til vegger og brystpanel og skap og benker osv. Det er alt for mange farger å velge mellom. Og nå når jeg er nettlaus, og ikke kan se hvilke farger andre velger, så sliter jeg - mildt sagt. Jeg må faktisk stå for mine fargevalg helt selv!!! Æsj! Blått rom til pjokken, og hva med rosa soverom til mor???

Beklager at jeg ikke er mye på besøk akkurat nå, iPhone er ikke like kjapp som Macen. Så jeg gidder rett og slett ikke å surfe.
Gleder meg veldig til å komme meg i orden i nytt hus, og på nett igjen. Om et par uker.

Stay With Me!!!!!

Nå skal jeg sette meg ned og titte på Fargerikes utvalgte... Spenning!

17 kommentarer:

Shy sa...

Lik (lys) farge på alle rom er enkelt og fint, og billigast. Men no er det visst ikkje eg som skal velge for deg...;) Lykke til!
Berre ta deg tid, du kjem nok sterkt tilbake. Venter eg!

SURRESILJE sa...

På internetten tror jeg det er inn med hvitt: kritthbit, kremhvit, sjel, refleksjon, gråhvit, blåhvit osv. Vi har lys og mørk aubergine på soverommet. Anbefales!

SURRESILJE sa...

Og forresten. iPhone funker da finfint til blogging. Jeg gjør det aller meste fra den faktisk! Bruker blogger app'en. Så nå har du ingen unnskyldning:)

Lina sa...

Herregud! Er det en blogger app??? Lete lete... ;) takk for fargetips! :)

Ellen sa...

Sjekk ut tapeten jeg har blogget for stua vår: KLIN rosa!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Æsj, litt handikappa altså?! Hva med lys fiolett og grønt på soverommet, eller blir det for søtt? Velg en nøytral farge i stue, kjøkken, gang, en som er litt lys beige kanskje? Spørs hvilken farge du har på møbla dine, vettu. Eller du skal visst kjøpe ny sofa? Lyse grå vegger og litt mørkere sofa? Nei, nå sitter jeg og drodler og kan holde på med det i evighet. Inviter en skokk oppegående venner, spander pizza og ha brain storming. ☺

Annette sa...

Det er jaggu ikke lett..! Lyse farger er ihvertfall fint. :D Good luck!

Pia sa...

Jeg bestemmer meg alltid for en farge på forhånd, etter nitidig research, og så ender jeg alltid opp med noe helt annet, gjerne en eller annen fargeprøve som tilfeldigvis ligger framme. Og da tar jeg den.

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Valgets kvaler...ikke lett. Men vente på deg, det gjør vi vet du!
Lykke til! :)

Madame Mim sa...

Lyst lilla soverom til mor , med en litt mørkere kontrastvegg. Da får du deilige drømmer.
Kanskje?

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Spennende med malingsprosjekter :) Har en del prosjekter igjen her hjemme, men tar litt tid å komme i gang :P Sier som over her, Lilla på ditt soverom :) Jeg har tenkt å få tak i lilla ting på rommet vårt nå, veldig fin farge :)

janne sa...

Ventar i spaning på bilete frå hus og rom! Tør jeg foreslå tapet? Der er det ganske mye sprekt for tida, for eksempel en sånn "fondvägg" som svenskene kaller det, aner ikke hva det heter på norsk.

Men da tapetserer de en vegg i rommet med noe kult noe, og lar resten av veggene være nøytrale, men i samme fargetone. Eller någe. Jeg er ikke så flink til å forklare. Det blir sikkert bra uanset :D

SURRESILJE sa...

Er det ikke lett å komme seg på nett lenger? Du er savnet på verdensveven!

Bergljot sa...

Lina! Få deg internett! Du er dypt savnet!

Huldra sa...

Nå har jeg nettopp tatt meg et dypdykk i de siste innleggene dine, og ler meg spent ihjel. *gliis*
Først av alt må jeg jo gratulere med både barnehagegutt, nyfunnet interiørinteresse, og flotters slagbenk. :)
Så kommer jo det jeg gliste av da; Tannlegebesøk, og blafrende hender. Kjente meg så godt igjen i begge deler! Jeg aner heller ikke hvor jeg skal se i den derre jækla stolen.. Tipset en gang om at de skulle hatt et tak dekket med tekst, for da kunne man ihvertfall ligget og lest. -I taket.
Den skumle håndtørkeren skremte vettet av meg også. Trodde jo huden skulle røskes av, men duu så effektiv den var for tørk.

Håper du slipper bloggtørken så altfor lenge. Må jo se hvordan det går med oppussing og annet hos deg. :)

Blåsborthilsen fra Huldreheimen

Anonym sa...

På tide at Loke får sæ ny smokk:

http://www.svada.no/2010/09/20/det-siste-innen-babysmokk/

:D

Trine sa...

Du har en award hos meg! Lina Leth.... Hvor er du???!!